WSTĘPNE ZAPYTANIE OFERTOWE realizowane w celu przygotowania budżetu do wniosku o przyznanie pomocy na operację własną LGD – dotyczącą realizacji kampanii społecznej pn. „Kampania społeczna na rzecz edukacji klimatyczno-energetycznej”na obszarze 11 gmin powiatu kłodzkiego w ramach przedsięwzięcia P 3.1 LSR
________________________________________
I. Zapytujący
Stowarzyszenie Kłodzka Wstęga Sudetów – Lokalna Grupa Działania
Osoba do kontaktu: Sylwia Mielczarek, tel. 601 874 115, e-mail: biuro@kws.org.pl
Adres: Lutynia 24; 57-540 Lądek-Zdrój
________________________________________
II. Tryb i obszar
Zapytanie ofertowe prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach PS WPR na lata 2023–2027. Planowana kampania będzie obejmowała obszar 11 gmin powiatu kłodzkiego tj. gminy: Kłodzko, Lądek-Zdrój, Duszniki-Zdrój, Polanica-Zdrój, Kudowa-Zdrój, Szczytna, Radków, Lewin Kłodzki, Bystrzyca Kłodzka, Międzylesie, Stronie Śląskie
________________________________________
III. Przedmiot zapytania
Przedmiotem zapytania jest wycena kompleksowej realizacji kampanii społecznej na rzecz edukacji klimatyczno-energetycznej obejmująca wszystkie etapy opisane we wniosku LGD, tj.:
1. Analiza wstępna i przygotowanie kampanii:
o przeprowadzenie diagnozy problemu społecznego,
o analiza otoczenia i zasobów lokalnych,
o rekomendacje co do wyboru grup docelowych.
2. Segmentacja:
o wyodrębnienie i opis grup docelowych (młodzież, seniorzy, rolnicy,instytucje),
o analiza postaw i zachowań wybranych grup.
3. Formułowanie celów i strategii:
o określenie celów ogólnych i szczegółowych kampanii,
o opracowanie kryteriów ewaluacji.
4. Planowanie marketingu społecznego (4P):
o przygotowanie koncepcji kampanii edukacyjnej,
o dobór narzędzi komunikacji,
o opracowanie planu promocji.
5. Kreacja i materiały kampanii:
o opracowanie strategii kreatywnej,
o przygotowanie hasła, logo/nazwy kampanii,
o wykonanie materiałów graficznych, drukowanych i multimedialnych (plakaty, ulotki, infografiki, filmiki/spoty).
6. Realizacja działań edukacyjnych:
o organizacja warsztatów, spotkań i wydarzeń edukacyjnych,
o prowadzenie działań informacyjnych w przestrzeni publicznej i mediach społecznościowych.
7. Konkurs dla społeczności lokalnych:
o przygotowanie regulaminu konkursu na scenariusze i realizację happeningów,
o obsługa procesu naboru i oceny zgłoszeń,
o wsparcie realizacji minimum 10 lokalnych inicjatyw (voucher po 5 000 zł na każdą inicjatywę).
8. Promocja medialna:
o prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w lokalnych mediach,
o przygotowanie i publikacja min. 20 materiałów online i offline.
9. Monitoring i ewaluacja:
o opracowanie narzędzi ewaluacyjnych (ankiety, formularze),
o przeprowadzenie badań ewaluacyjnych,
o przygotowanie raportu końcowego oraz katalogu dobrych praktyk.
________________________________________
IV. Zakres oferty
Oferta powinna zawierać:
1. Opis proponowanego sposobu realizacji.
2. Harmonogram działań (z podziałem na etapy).
3. Wycena/budżet poszczególnych etapów (analiza, segmentacja, kreacja, materiały, realizacja działań, konkurs, promocja, ewaluacja).
4. Informacje o doświadczeniu wykonawcy w realizacji podobnych kampanii społecznych (min. 2 przykłady).
5. Opis potencjału kadrowego (zespół realizujący projekt, kwalifikacje, doświadczenie).
________________________________________
V. Informacja o celu wstępnego zapytania ofertowego
Niniejsze zapytanie ofertowe służy wyłącznie oszacowaniu wartości zamówienia na potrzeby przygotowania budżetu operacji własnej LGD pn. „Kampania społeczna na rzecz edukacji klimatyczno-energetycznej”, realizowanej w ramach przedsięwzięcia P 3.1. Złożone oferty będą stanowiły podstawę do określenia wysokości planowanych wydatków we wniosku o dofinansowanie.
Postępowanie to nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia ani nie rodzi obowiązku zawarcia umowy z oferentem. Oferty nie będą podlegały ocenie ani wyborowi wykonawcy. Faktyczne zamówienie zostanie ogłoszone i wybrane dopiero po przyznaniu i podpisaniu umowy o dofinansowanie operacji przez LGD.
VI. Sposób i termin składania ofert
Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: biuro@kws.org.pl
Termin składania ofert: do dnia 26.09.2025 r.
