Przejdź do treści

WSTĘPNE ZAPYTANIE OFERTOWE

11 września, 2025

WSTĘPNE ZAPYTANIE OFERTOWE realizowane w celu przygotowania budżetu do wniosku o przyznanie pomocy na operację własną LGD – dotyczącą realizacji kampanii społecznej pn. „Kampania społeczna na rzecz edukacji klimatyczno-energetycznej”na obszarze 11 gmin powiatu kłodzkiego w ramach przedsięwzięcia P 3.1 LSR

________________________________________

I. Zapytujący

Stowarzyszenie Kłodzka Wstęga Sudetów – Lokalna Grupa Działania

Osoba do kontaktu: Sylwia Mielczarek, tel. 601 874 115, e-mail: biuro@kws.org.pl

Adres: Lutynia 24; 57-540 Lądek-Zdrój

________________________________________

II. Tryb i obszar

Zapytanie ofertowe prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach PS WPR na lata 2023–2027. Planowana kampania będzie obejmowała obszar 11 gmin powiatu kłodzkiego tj. gminy: Kłodzko, Lądek-Zdrój, Duszniki-Zdrój, Polanica-Zdrój, Kudowa-Zdrój, Szczytna, Radków, Lewin Kłodzki, Bystrzyca Kłodzka, Międzylesie, Stronie Śląskie

________________________________________

III. Przedmiot zapytania

Przedmiotem zapytania jest wycena kompleksowej realizacji kampanii społecznej na rzecz edukacji klimatyczno-energetycznej obejmująca wszystkie etapy opisane we wniosku LGD, tj.:

1. Analiza wstępna i przygotowanie kampanii:

o przeprowadzenie diagnozy problemu społecznego,

o analiza otoczenia i zasobów lokalnych,

o rekomendacje co do wyboru grup docelowych.

2. Segmentacja:

o wyodrębnienie i opis grup docelowych (młodzież, seniorzy, rolnicy,instytucje),

o analiza postaw i zachowań wybranych grup.

3. Formułowanie celów i strategii:

o określenie celów ogólnych i szczegółowych kampanii,

o opracowanie kryteriów ewaluacji.

4. Planowanie marketingu społecznego (4P):

o przygotowanie koncepcji kampanii edukacyjnej,

o dobór narzędzi komunikacji,

o opracowanie planu promocji.

5. Kreacja i materiały kampanii:

o opracowanie strategii kreatywnej,

o przygotowanie hasła, logo/nazwy kampanii,

o wykonanie materiałów graficznych, drukowanych i multimedialnych (plakaty, ulotki, infografiki, filmiki/spoty).

6. Realizacja działań edukacyjnych:

o organizacja warsztatów, spotkań i wydarzeń edukacyjnych,

o prowadzenie działań informacyjnych w przestrzeni publicznej i mediach społecznościowych.

7. Konkurs dla społeczności lokalnych:

o przygotowanie regulaminu konkursu na scenariusze i realizację happeningów,

o obsługa procesu naboru i oceny zgłoszeń,

o wsparcie realizacji minimum 10 lokalnych inicjatyw (voucher po 5 000 zł na każdą inicjatywę).

8. Promocja medialna:

o prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w lokalnych mediach,

o przygotowanie i publikacja min. 20 materiałów online i offline.

9. Monitoring i ewaluacja:

o opracowanie narzędzi ewaluacyjnych (ankiety, formularze),

o przeprowadzenie badań ewaluacyjnych,

o przygotowanie raportu końcowego oraz katalogu dobrych praktyk.

________________________________________

IV. Zakres oferty

Oferta powinna zawierać:

1. Opis proponowanego sposobu realizacji.

2. Harmonogram działań (z podziałem na etapy).

3. Wycena/budżet poszczególnych etapów (analiza, segmentacja, kreacja, materiały, realizacja działań, konkurs, promocja, ewaluacja).

4. Informacje o doświadczeniu wykonawcy w realizacji podobnych kampanii społecznych (min. 2 przykłady).

5. Opis potencjału kadrowego (zespół realizujący projekt, kwalifikacje, doświadczenie).

________________________________________

V. Informacja o celu wstępnego zapytania ofertowego

Niniejsze zapytanie ofertowe służy wyłącznie oszacowaniu wartości zamówienia na potrzeby przygotowania budżetu operacji własnej LGD pn. „Kampania społeczna na rzecz edukacji klimatyczno-energetycznej”, realizowanej w ramach przedsięwzięcia P 3.1. Złożone oferty będą stanowiły podstawę do określenia wysokości planowanych wydatków we wniosku o dofinansowanie.

Postępowanie to nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia ani nie rodzi obowiązku zawarcia umowy z oferentem. Oferty nie będą podlegały ocenie ani wyborowi wykonawcy. Faktyczne zamówienie zostanie ogłoszone i wybrane dopiero po przyznaniu i podpisaniu umowy o dofinansowanie operacji przez LGD.

VI. Sposób i termin składania ofert

Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: biuro@kws.org.pl

Termin składania ofert: do dnia 26.09.2025 r.