Wnioskodawco!
Wszystkie nabory w nowym okresie programowana 2023-2027 odbywać się będą w systemie teleinformatycznym ARiMR. Dlatego, w celu weryfikacji Twojej tożsamości, niezbędne będzie posiadanie przez Ciebie profilu zaufanego.
Profil zaufany jest środkiem identyfikacji elektronicznej. Dzięki niemu możesz potwierdzić swoją tożsamość w Internecie oraz podpisać dokument podpisem elektronicznym, jeśli jest to niezbędne do załatwienia Twojej sprawy.
Twój podpis elektroniczny
Profil zaufany umożliwia elektroniczne podpisywanie dokumentów. Dzięki temu możesz złożyć np.: podanie, wniosek, odwołanie czy skargę bez konieczności drukowania dokumentu, jego ręcznego podpisywania i skanowania. Profilem zaufanym możesz logować się w różnych systemach i aplikacjach administracji publicznej, aby załatwiać sprawy urzędowe. Podpis elektroniczny ma taką samą wagę jak podpis odręczny.
Jak założyć profil zaufany?
Profil zaufany założysz na stronie www.pz.gov.pl wybierając przycisk “Zarejestruj się” i wybierając jedną z podanych tam opcji.
Jeśli masz problem – obejrzyj filmik pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=QjDpirVDCMg
https://www.youtube.com/watch?v=QjDpirVDCMg: Profil zaufany jako środek identyfikacji elektronicznej